wtorek, 12 marca 2013

Prolog

Przeprowadzam się z Kansas do Słonecznej Californi , zostawiam tu przyjaciół , szkołę , rodzinę . Zamieszkam w L.A . Nowa przygoda , Nowy świat . Czy się przyzwyczaję że będę mieszkać w tak odległym miejscu do mojego rodzinnego domu ? Pytanie nie daje mi myśleć . Zostawiłam Marię , Viktorie , i mojego kochanego Trenta . Chciałabym ich zabrać , spakować do mojej Walizki . .

Dzień 1 , Szkoła w L.A :

" Ehh , tylko się nie zbłaźnij ! Oddech " - myślałam
Dyrektorka zaprowadziła mnie do klasy , na początku wyglądała jak wygłodniały wielkolud . Miała z 2 metry !

- Kochani to Wasz nowa koleżanka z Klasy . Przedstaw się , i prosze zaakceptujcie ją . Przebyła droge aż z Kansas !
- Hej , Jestem Anastazja .

Moją uwage przykuła dziewczyna ubrana w kolorowy sposób , strasznie energiczny i stylowy . Od razu uśmiechnęła się do mnie i ruchem dłoni wskazała miejsce koło siebie .

Siema , jestem Izabella , ale weź mów mi Iza - szepneła .

Była ona średniego wzrostu blondynką o niebieskich oczach . Miała bardzo długie włosy , oraz dlugię nogi . W piórniku miała schowany telefon i pisała z jakąś Mariką na Fejsie .

- " Ta nowa mi się podoba , może być fajna . " - pisała
- " No wiesz , mi też się podoba , a jaką ma torebkę ! *.* "
- " Blablabla , TY tylko  torebce " - odpisała i schowała telefon .

Nagle zadzwonił dzwonek , ledwo wyszłam z przerwy , wszyscy rzucili się z pytaniami : ,, Skąd jesteś ? "
,, Masz świetną bluzkę , gdzie kupiłaś ? " itp .

- Haha , bluzka z Lumpeksu pewnie - Jestem Weronika , i już widać że do nas nie pasujesz .
Widać na oko że była dziana , i się rządziła . Mi to nie przeszkadza .

- Elo , Jestem Marika . Chcesz to razem z Izabellą oprowadzimy Cię po szkole :)
- Jasne , będzie mi miło

Najpierw poszłyśmy do stołówki .

- Nigdy nie jedź w czwartki , chyba że chcesz siedzieć w toalecie cały dzień , nie polecam - mówiła Marika

Potem sala gimnastyczna , Klasy , Zaplecze , i inne miejsca .

Zadzwonił dzwonek , wszyscy udali się na lekcje . Nie jest tak źle w tej szkole . Będzie dobrze !

__________________________________________________________________________

Macie prolog <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz