piątek, 15 marca 2013

Rozdział 2. ,, Niebieskie Włosy "

Na wszystkich lekcjach myślała o Mikołaju . Patrzyła na niego maślanymi oczami . Nawet nie zauważyła kiedy skończyły się lekcje i musiała wrócić do domu . Gdy wracała spostrzegła Mikołaja , szedł za nią już dłuższy czas . Weszła do klatki , a on za nią . Jej mieszkanie mieściło się na 4 piętrze . Popędziła szybko schodami , gdy stała przed drzwiami już go nie widziała .

- Ej Eliza , wiesz może gdzie mieszka Mikołaj ? - Spytałam ciekawie
- No mieszka w naszym blogu na 1 piętrze . - mówiła Eliza , nie zwracając uwagi na siostrę
- Dzięki .

Weszła na komputer , na GG i na facebooka :



FB : Zostałaś zaproszona do znajomych przez Mikołaja M.
FB: Zostałaś zaproszona do grupy ,, KLASA 1C "
FB : Zostałaś oznaczona w poście użytkownika Maria L.

Maria L . : Nie ważne czy jesteś daleko czy blisko zawsze będziesz moją przyjaciółką @Anastazja Viks

Musze skomentować ten post , Maryśka była moją najlepszą przyjaciółką w szkole w Kansas . Ale to za chwile .

Nowa wiadomość na GG :



Trent : Hej kotku , jak tam w nowej szkole ? :)
Nastka : Hej , no super . Mam już kilka koleżanek i kolegów .
Trent : Kolegów ? Mam być zazdrosny ? :p
Nastka : Nie , spoko .

W tej chwili pomyślała o Mikołaju , strasznie jej się spodobał ale nie chciała ranić uczuć Trenta , przecież oni byli razem od 1,5 roku .

Nastka : No dobra , schodzę , muszę się pouczyć i może wyjdę gdzieś z Mikołajem , Mariką i Izabella . Paa
Trent : Paa .

W tym momencie Eliza weszła do pokoju :

- Kochana mam farbę niebieską do włosów , chyba że się cykasz . - mruknęła
- Eee , nie wiem niebieska czy blond ? Aa spróbujmy niebieską

Po godzinie była gotowa , efekt był idealny . Nie było niczego do czego można by się przyczepić !



- Mamo , chce ci pokazać coś - szeptała , gdy nagle zdjęła kaptur , oczom jej mamy ukazała się burza niebieskich włosów . Jej mama nie była wzburzona , spoglądała bacznie na córkę ale po chwili się uśmiechnęła i powiedziała :

- To twoja decyzja córeczko , ufam ci w pełni !
- Dziękuje mamo !! - krzyknęła i wybiegła z kuchni .

Usłyszała telefon :

Marika : Siemka , idziesz z nami do galerii ?
Nastka : Spoko a kto idzie ?
Marika : Iza , Nadii , Mikołaj , Ja i kilku znajomych ze szkoły . No to co ?
Nastka : Jasne , przyjdziecie po mnie ?
Marika : Jasne , będziemy koło 18.00
Nastka : Ok , byee



Miała jeszcze godzinę , zaczęła wybierać ciuchy . Minęło kilka minut :

- Eliza ...
- Eliza !
- Eliza ?!
- ELIZA !!!!!!!!!!

- Nie wrzeszcz tak , czego kochana siostrzyczko ? - warknęła
- Pomóż mi z makijażem , przecież każdy wie że to ty robisz go najlepiej - podlizywała się Nastusia .
- Pochlebiasz mi , spoko pomogę . A gdzieś idziesz ? - spytała
- No idę z Mariką , Nadią , Izą , Mikołajem i kilkoma znajomymi z klasy do galerii . - paplała .
- Haha wiesz że idę z Wami ?
- Eeee , dzięki za info .

Makijaż wyglądał bardzo efektownie , kolorowy , ale lekki . Anastazja nie chciała wyglądać jak Weronika z jej klasy, która ma tone tapety na twarzy . Podkreślone oczy , i usta . Na dodatek Eli zrobiła jej piękną fryzurę .



- Dzięki siostrzyczko - krzyknęła i przytuliła siostrę po czym wybiegła z pokoju do łazienki .

Eliza była już ubrana i gotowa . Obie wbiegły do kuchni , szybko przekąsiły tosty i znikły za drzwiami .
Mama zaczęła je nazywać kolorowe siostry bo obie miały różne kolory włosów .

- Ejeje ale laski - krzyknęła Marika
- Haha przestań - powiedziała Eliza
- Ona bardzo dobrze wie co mówi :) - wtrącił cicho Mikołaj



Anastazja przez chwile utonęła w jego pięknych oczach . Gdy się ocknęła , zauważyła Elizę , miała taki sam wzrok jak ona przed chwilą . Stało się to podejrzane ponieważ Nastka nie chciałaby rywalizować o chłopaka ze swoją siostrą . To by było niedorzeczne .

- Dobra idziemy , czy wolicie tak stać ? - mówiła znudzona Nadia
- Idziemy !



Galeria była niedaleko , kilka ulic dalej . Postanowiliśmy iść na film do kina .

- Okej może ostra akcja - krzyknął znajomy ze szkoły
- Niee , nie lubię tych filmów - wtrąciła Izabella
- Oo , wiem ! Idziemy na Piękne istoty ?

Wszyscy się zgodzili , więc po chwili już siedzieli w sali nr 12 z pudłem popcornu . Eliza i Nastusia za wszelką cenę chciały usiąść koło Mikołaja . Udało im się , Eli po prawej a Anastazja po lewej .

Po 2 godzinach seansu i 10 pudłach popcornu dla wszystkich , uznaliśmy że jesteśmy niedojedzonymi dziećmi i wpadliśmy do Burger Kinga .



- Co zamawiasz ? - spytał mnie Mikołaj
- Chyba wezmę małego whoopera , tak samo ja Eliza co nie siora ? - szturchnęłam ją łokciem
- No jasne !

Zrobiłam naszej paczce zdjęcie i od razu wrzuciłam na Fejsa  :

Anastazja Viks : Najlepszych przyjaciół poznaje się w Burger Kingu !

Po chwili skomentowała to Maria :
Widzę że masz już nowych przyjaciół , nie smuć się , nie będzie mi cię brakować . :c

Nagle posmutniałam , przecież Maria zawsze będzie moją najlepszą przyjaciółką ale nic nie poradzę że mam też innych w L. A . nie będę stać samotna jak słup soli . .

Około 22.00 byłam już w domu , siedziałam jeszcze na komputerze i dodawałam zdjęcia z wypadu do Kina .

Facebook : Album ,, Wypad z przyjaciółmi " został dodany .

Po kilku minutach pokazał się 1 komentarz Mariki :

 Marika : Haha , Mikołaj M. Poker Face . xd

Mikołaj : Marika , czy to nie Ty dostałaś świra i latałaś po całym kinie z pudelkiem po popcornie na głowie wołając ,, Jestem POPCORNOWY potwór !!! "

Marika : No ale co jak Iza zjadła mi Popcorn no to co ?

Iza : Ej odwal się ode mnie , sama go wsunęłaś jak odkurzacz !

Marika : Haha dobra , to nie Ty , TO ELIZA !

Eliza : Weź się ogarnij Marika , nie możesz się pogodzić z Tym że |zabrakło ci kasy na 3 pudło Popcornu ! Hahahaha.

Ich konwersacja trwała do 23.00 .

Nagle dostałam wiadomość od Trenta na Fb :

Trent: Hej , jak tam ?
 Nastka : spoko , szkoda mi tylko Mikołaja ...
Trent : Czemu ?
Nastka : Przegapił przez nas pół filmu bo wysyłałyśmy go po popcorn
Trent : Najwidoczniej do tego tylko się nadaje
Nastka : Wcale nie !

Wyłączyłam komputer i poszłam spać ...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz