sobota, 16 marca 2013

Rozdział 3 ,, Dzień jak co Dzień "

Anastazja wstała dość późno , prawie się spóźniła do szkoły . Wyleciała do łazienki , którą akurat zajmowała Eliza .

- Eliza ! Wyłaź !!!! Szybciej zaraz się spóźnię . !!!! - wrzeszczałam waląc w drzwi .
- Przecież jest dopiero 7.00 , a my mamy na 9.00 - mówiła Eliza
- Tak ? Odwołali nam lekcję ? - spytałam
- Noo , 1 lekcja - WF . - mruczała niezadowolona Eli

Po tej wiadomości do Anastazji dotarło że nie ma się gdzie spieszyć . Weszła do kuchni , zastała Tatę , czytającego gazetę . Gdy zobaczył ją w jej niebieskich włosach , zdziwił się niezmiernie . Myślał że Eliza to wiadomo Ona jest taką lekką wariatką ale jego córeczka Anastazja ? Przecież jest wzorowa . Nie zamierzał nic mówić . Wrócił więc do czytania . Anastazja otworzyła lodówkę , jakiś serek , oliwki , i jakiś dżem truskawkowy . Zamknęła lodówkę i otworzyła szafkę wzięła płatki czekoladowe , miskę , i mleko które stało na stole . Zjadła śniadanie, wbiegła do łazienki , wzięła nowy tusz do rzęs , błyszczyk i korektor pod oczy i na pryszcze . Niestety jej uroda nie była idealna . Kilka razy pomalowała rzęsy , były długie i kuszące . Miętowy błyszczyk musnął jej wargi które stały się piękne i pełne . Otworzyła korektor pod oczy , jednym ruchem zamalowała cienie . Na pryszcze wzięła drugi i po chwili zamaskowała te najbardziej widoczne . Wzięła pierwsze lepsze niebieskie rurki , bluzkę " You are sweet, until I want to puke " i dżinsową kurtkę z ćwiekami . Rzuciła tylko ' Pa ' i wyszła . Na klatce schodowej spotkała Mikołaja .

- Hej
- Hej

Nastała cisza .

- Fanie było wczoraj , mam nadzieje że to powtórzymy - rzekł Mikołaj
- No super . Nie wiem w jaki sposób zjadłeś 5 Burgerów i 4 frytki , popiłeś 6 kubkami Sprita , Coli i Fanty
- Haha , ma się ten talent - krzyknął
- To jest nad zwyczajny talent ! Ja ledwo zjadłam jednego whoopera - wrzasnęłam
- Hehe .

Nagle dostałam sms od Trenta :

Trent : Hej kochanie , wejdziesz wieczorem na GG chce pogadać , Buziaki , Twój Trent .
Nastka : Spoko będę wieczorem .

- Fajny telefon , mam taki sam . Sony ...

- XPERIA Z - dokończyliśmy razem



- Zapomniałem Cię zapytać o numer telefonu . - szepnął
- Ok , zapisz . 649 *** ***
- Dzięki :) Zapisane , jeszcze zrobię ci zdjęcie . Ok , gotowe
- Spoko , teraz Ty mi podaj swój , a i zdjęcie :) - powiedziałam
- 621 *** ***





Przed wejściem do szkoły zauważyła Marikę szybko do niej podbiegła .

- Haha musimy powtórzyć wczorajszy dzień - wrzasnęła
- Nom a za 2 dni mam urodziny więc robie imprezę . Chce zaprosić Ciebie , Mikołaja , Nadie , Izabellę , i kilka moich przyjaciół z Kansas , Viktorie , Marię , Patrycję i Kamila . Może kogoś jeszcze . No wiesz oczywiście jeszcze Elizę :) - mruknęłam
- Haha spoko :)

Weszłam do klasy , minęła lekcja , dziś bardzo szybko .

- Hej , jestem Karolina , a Ty kimś nowym ? - spytała nieznajoma dziewczyna
- Siema , tak , nowa . Mam na imię Anastazja - powiedziałam
- Miło mi cię poznać , to moja koleżanka Angelika - przestawiła
- Super . Mam sprawę , któraś z Was umie miksować muzę ?
- Ja umiem , chętnie pomogę  - powiedziała Angela
- No bo wiesz robię Bibę w Sobotę i nie wiem co zrobić z muzą , a zapomniałam ! Zapraszam Was na moją domówkę w tą sobotę , jutro przyniosę zaproszenia wszystko w nim będzie :)
- Jasne że będziemy ! - krzyknęły razem .



Po kilku godzinach skończyły się lekcje , Nastusia szybko wróciła do Domu i weszła na komputer aby zaprojektować swoje zaproszenia . Weszła na Facebooka :

Marika K. Napisała :

@Anastazja Viks Uwielbiam Cię mała . <3 Ślicznie wyglądasz ;* Dziękuje za wczoraj . Mrymrymry ;p

a pod postem zdjęcie Mariki i Moje w Kinie <3 Było świetnie !


Ustawiłam je na tło . Jeszcze chwile posiedziałam na Fb i zeszłam z laptopa . Wzięłam się za lekcje . Minęła godzina , odrobione . Wzięłam tableta i zaczęłam oglądać ,, Pamiętniki z Wakacji " . Ten odc był super !
Dostałam Wiadomość na GG . :

Trent : Siema miśka , co tam ?
Nast : Elo , spoko wiesz :)
Trent : Przypominam że za 2-3 dni masz urodziny
Nast : Wiem , zapraszam Cię do mnie tu do L.A . Jutro zaproszenie będzie czekać u ciebie w skrzynce pocztowej
Trent : To super , na pewno przyjadę , takiej okazji nie można przegapić <3
Nast : Hehe , zapraszam też Marię i Viktorię , Patrycję i Kamila .
Trent : No to Git :) Mam nadzieje że nie zmieniłaś się w tą pustą lalkę w L . A
Nast : Nie zmieniłam się ale troszeeeeczkę inaczej wyglądam .
Trent : Mam się bać kotku ?
Nast : No nie wiem . Mogę ci wysłać zdjęcie
Trent : Ok .
 Nast :



Trent : O mój Boże , niebieskie włosy . Zdziwienie ;O
Nast : H3h3 :)
Trent : Ładnie ci w nich ;*
Nast : Dzięki :))
Trent : ZW .

Czekałam , ale nie wrócił . Więc weszłam na Fb :)

Dostępni :

Maria , Marika , Nadia , Mikołaj , Izabella , Viktoria , Karolina , Maks i Kamil

Maria : Hej
Nastk : Hej e
Maria : Jak tam ?
Nastk : dobrze a Tam ?
Maria : Też .
Nastk : Chciałabym Cię zaprosić na moje urodziny . Jutro moje zaproszenie bęzie w twojej skrzynce pocztowej :)
Maria : Dzięki :) Na pewno będę .. Ok zmyka Paaa
Nastk : Pa .

Odkąd przeprowadziłam się do L.A , Maryśka stała się dla mnie taka oschła . Przecież wie że jest moją przyjaciółką ;c Nie wiem co robić . Ok , za jakieś 30 min będzie 19.00 biegnę na pocztę wysłać zaproszenia .

FB :

Utworzono zaproszenie 14- stka Anastazji ! Będzie Zabawa :)



Zaproszono :
Karolina , Angelika , Marika , Maria , Nadia , Maks , Izabella , Viktoria , Patrycja , Mikołaj , Kamil , Eliza .

Przyjdzie : 12 osób .
Niezdecydowanych : 0 osób

Uff , wróciłam . :) Idę na kolację .

- Ola , kochani ! Dziś dzień Hiszpanii ! Dziś JEMY Sałatkę z Oliwkami , Serem , oregano i paapryką ! :) Do tego grzanki .



- O to może być dobre - krzyknęła Eliza

Nawet smakowało :) Myślałam że będę znów królikiem doświadczalnym Mamy ale dobrze było :D
Pooglądałam jeszcze telewizję , weszłam na komputer a potem poszłam spać . ....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz